Feeds:
Bejegyzések
Hozzászólások

Archive for 2009 05 17


Sajnos ő nem játszik velünk. De nálunk is vannak édes és szexy lányok...

Sajnos ő nem játszik velünk. De nálunk is vannak édes és szexy lányok...

Az egész onnan indult, hogy 2 vagy 3 (esetleg 4) évvel ezelőtt a CeBIT számítástechnikai és távközlési világvásáron (amelyen 2001 óta veszek részt) LCD monitorokra, tömegre, pókerasztalra lettem figyelmes. A Webroot elnevezéű víruskeresőt gyártó brit cég nemzetközi pókerversenyt szervezett Don’t gamble with your security címmel. Vagyis játssz a póker asztalnál, s ne a számítógéped biztonságával.

Ingyenes volt, leültem játszani. Első nap keveset ültem az asztalnál, a tömeg, a kamerák elvették a figyelmemet, s nem is játszottam jól. Izgultam. Második nap valamivel jobban ment, de nem sikerült nyernem. Az kapott póker szettet, aki a legtöbb zsetont vitte el aznap. Harmadik nap sikerült. Agresszíven kellett játszani, nem számított semmi. Akkor jöttem rá valójában, hogy a pókerben nincs emberség, jóérzés, humánus megnyilvánulás, együttérzés, s ilyen maszlagok.

Ezért nem pókereznék soha politikussal.

Azzal a gondolattal jöttem haza, hogy amatőr póker klubot hozok létre. Összejött. A Kolozsvári Amatőr Póker Szövetség (KAPSZ). Kezdetben újságíró kollégákkal játszottunk KIZÁRLÓLAG a szórakozásért, a hangulatért. Ez mai napig nem változott. A társaság változott, az arcok már nem ugyanazok mint a legelején, de mára már kialakult a törzsgárda. És mindig jó a hangulat. Kivéve, amikor valakinek (rendszerint nekem) valami nem tetszik.

Vele szemben biztos, hogy vesztenék...

Vele szemben biztos, hogy vesztenék...

Az viszont tényleg bosszant, amikor átmegyünk KUAPSZ-ba, vagyis lesüllyedünk a Kolozsvári Ultra Amatőr Póker Szövetség (KUAPSZ) szintjére, Ilyen klub nincs is, csak mi (pontosabban én) szívatom ezzel azokat, akik például… kettes (leírom még egyszer leírom KETTES) párral viszik el a tétet, holott korábban mások bedobtak egy dámát, tízest, esetleg királyt. Volt olyan eset is, amikor ászt. Ugyanúgy KUAPSZ-os az is, amikor valaki magas lappal visz. S az mondjuk ötös. De volt rosszabb is…Ha ez nem KUAPSZ, akkor semmi.

Ma is volt egy ilyen eset. A KAPSZ-tagok minden csütörtökön nyolctól játszanak a Bulgakovban, de kivételesen ma, vasárnap szerveztem egy extra KAPSZ estet. Szóval ma is volt valaki aki kettes párral vitte el a tétet. Nem írom le, hogy ki az, mert perrel fenyegetett. 🙂

Beperelhetem?

A póker 80 százalékban pszichológia, s csak 20 százalékban szerencse. Ha nincs így, akkor miért szinte mindig ugyanazok nyernek?

Reklámok

Read Full Post »