Feeds:
Bejegyzések
Hozzászólások

Archive for 2010 06 08


Macika is szinte ilyen (János Scheffer felvétele)

Helyzet van. Egyre súlyosabb. Pontosabban fokozódik. Valóságos állati szappanopera.

A napokban egy végtelenül aranyos, szeretetre vágyó és rengeteg szeretetet adó kóbor kutya került a tömbházunkhoz (ma találkoztam vele először, nyüszített, mihelyt megsimogattam, rám ugrott, elkísért a buszmegállóba).

Ez mind nem lenne baj, ha a télen a lépcsőházba menekült kóbor macskát ne fogadták volna be a szüleim. Mondjuk, ez se lenne végzetes, ha egyeznének. Ugyanis Macika, a cica kijár, s ezt a most oda került kóbor kutya nem kedveli. De lehet mégis, mert állandóan vadul szalad utána. De ilyenkor biztos, hogy nem a szeretet vezérli. Hanem el akarja harapni Macika nyakát.

Dolores, a 10 éves macskám nemigen békél meg a gondolattal, hogy Macika, a fiatal csaj csak úgy flangál a lakásban. Ezért is kellene Macikának gazdát keresni. Ráadásul Dolores súlyos cukorbetegségének nem tesz jót a Macika miatti stressz sem.

Nos, több lehetőség van, amolyan krízis menedzsment féle szituáció:

  1. A kutyát elvisszük kocsival egy másik lakónegyedbe (a szüleim javaslata)
  2. Macikának gazdát keresünk (az én javaslatom)
  3. Szakembert keresünk, aki kibékíti őket.

Macikának már próbáltam gazdit találni, sikertelenül. Ismét próbálkozom. Hátha most. Videót is készítettem vele (ezren meg is nézték), apróhirdetést jelentettem meg a Szabadságban.

Szóval: Macika gazdát keres…

********************************************************************************************************

FEJLEMÉNY1 (június 10.): Macikának nem sikerült gazdát találni. 😦

********************************************************************************************************

Reklámok

Read Full Post »