Joy és az Aljas nyolcas


aljasnyolcas film
Aljas nyolcas, Tarantino film. Amikor a legtöbb vér folyt, amikor a legjobban spriccolt az agyvelő, akkor nevettem a legtöbbet… 🙂

Az utóbbi időben ismét felfedeztem, milyen jó filmeket vetítenek a kolozsvári Győzelem (Victoria) moziban. Egyszer-egyszer jók az ilyen re-revelációk… 🙂

Mivel elsősorban a dokumentumfilmek vagy a valós történeten alapuló alkotások érdekelnek (ezeket pedig a vígjátékok és a drámák követik), rájöttem, itt vetítik őket. Korábban is tudtam ezt, de valahogy megfeledkeztem róla. Kudor Emesének köszönhetően ismét rákaptam a Győzelem/Victoria mozira.

joy film
Jó volt a Joy című film is….

Nemrég a Joy című filmet néztük meg. A dámai és vígjátékhoz kapcsolódó elemeket tartalmazó produkció kikapcsolt, s egyben szórakoztatott. Bizonyára, láttam már David O. Russel által rendezett filmeket, de sajnos nem tartottam számon őket, ez az alkotás viszont elnyerte a tetszésemet. Érdekes volt a rendezői feldolgozása a témának, egyaránt üdítő hatása volt az életrajzi elemek ötvözésének a kaotikus családi élet komikus vonatkozásaival.

Tegnap újabb megnyilatkoztatásban volt részem: szintén Emese javaslatára az Aljas nyolcas (2015) című produkciót néztem meg. Merőben más hozzáállás, mint a Russel alkotás. Naná, hogy az, hisz Tarantinóról van szó. Bár valaki belealudt, más valaki pedig vontatottnak tartotta a 3 óra 7 perces vetítést, én minden percét élveztem. Tarantino természetesen sajátosan dolgozza fel a saját maga létrehozta abszurd és tragikomikus helyzeteket, mi több, meg is oldja azokat úgy, hogy élvezetes, élvezhető legyen. Persze, hogy nem hiányoznak a vértócsák, az arcra fröccsenő agyvelő stb. Ezek viszont csak a vége fele jelentkeznek, addig (no, de azután és közben is) élvezhető a film.

Egyébként a 13 órai vetítés péntektől vasárnapig féláron, hétfőtől szerdáig ingyenes bemenet tanulónak, diákoknak és nyugdíjasoknak a megfelelő igazolvány felmutatása esetén. Ugyanakkor a 15 órás vetítés egységesen 7 lej.

Sajnos többet nem vetítik a Győzelem/Victoria moziban.

kicsi
Jónak ígérkezik

Kíváncsi vagyok viszont a Sérülésre (Trauma/Concussion – dráma, valós történet feldolgozása, 123 perc), amelyet a következő időpontokban vetítenek a Győzelem/Victoria moziban: szombaton 20 órától, vasárnap 17 óra 30 perctől, hétfőn 15 óra 15 perctől, kedden 17 óra 30 perctől, szerdán 20 órától. Az utolsó vetítés csütörtökön 22 óra 30 perctől lesz.

kicsi2
Tervezem megnézni ezt a vígjátékot is…

Érdekel ugyanakkor a Nagyfater elszabadul (Bunicul dezlănţuit / Dirty Grandpa – idei produkció, 102 perces vígjáték. A vetítések időpontja a Győzelem/Victoria moziban: pénteken 22 óra 30 perctől, szombaton 17 óra 30 perctől, vasárnap 15 órától, hétfőn 20 órától és csütörtökön 15 óra 15 perctől.

One thought on “Joy és az Aljas nyolcas

Add yours

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.

Fel ↑

