Feeds:
Bejegyzések
Hozzászólások

Archive for 2017 03 17


A doktor úr és páciensei?

Szabadulni akartam, menekülni a zászlóktól, az értetlen emberektől, a FB-n zajló parttalan és értelmetlen vitáktól: tehát a kolozsvári Parapark szabadulós szobáját választottam. Ilyen összefüggésben is örömmel vettem Székely Előd meghívását:

gyere, próbáld ki az új szabadulós szobánkat! Saját, és nehéz!

Már nem izgultam annyira, mint a korábbi két alkalommal. Tudtam: szinte semmi nem az, aminek látszik. Ez az elmélet ismét beigazolódott. S az is: fogd meg, érintsd meg, mozgasd meg!

Elsősorban Lehelnek köszönhetően, sikerült kiszabadulnunk. S még 4 percünk is maradt… 🙂

Ez a játék kiválóan alkalmas az önismeret bővítésére, de főleg az ismerőseid, barátaid, esetleg családtagjaid személyiségének, stílusának felfedezésére, illetve annak megállapítására, hogyan viselkednek, mennyire tudnak csapatban dolgozni időre, zárt helyen és stresszhelyzetben!

Próbáld ki! Lássuk, kiszabadulsz?

Read Full Post »