Talált vászon. Szélyes Panna első festménykiállítása az Apáczaiban


Szészi barátom szerintem rendkívül tehetséges lánya is ezt írta a meghívóban, mármint hogy első. S minden bizonnyal meglep még bennünket további tárlatokkal is…

Néhány hónappal ezelőtt a családi házban járva megtekinthettem a tizennyolc éves Panni néhány alkotását. Laikusként leírhatom, hogy tetszettek. Voltak közöttük saját festmények, újraalkotások és inspirációk. Ezért arra gondoltam a kiállítás címe akár ez is lehetne: Szélyes Panna: alkotások, újraalkotások, inspirációk.

Ha egy kicsit is érdekel a nem létező világ, vagy a gondolataim szülte dimenzió, látogass el.

– írja a meghívóban.

Ám a szerintem ígéretes művészi pálya elé néző Panni találóbb címet választott első festménykiállítása számára: Talált vászon. Elvontabb, művészibb.

Találkozzunk 2024. február 29-én 17 órakor az Apáczai dísztermében! Feljegyezted, ugye? 🙂

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!