FOTÓK – Voltál hasonló helyzetben? Német-román céggel hajtják be a magyarországi autópálya-pótdíjat!


Azonnal behajtó céggel dörömböltek

Értesítés érkezett, hogy a Pink Post postai szolgáltató cégtől borítékom érkezett, nem tudták átadni, menjek vegyem át. Felhívtam őket, mondtam, nem rendeltem semmit, nem várok semmit. Kérdeztem, ki küldte. Mondták egy nagyváradi cég, az UAI Inkasso SRL.

Aveţi datorii?

– kérdezte a hölgy.

Mondom, sohasem vettem fel kölcsönt, nincsenek adósságaim. Mégis elmentem a Decebal utca 100-102. szám alá átvenni a borítékot.

MEGLEPETÉS: 1184 lejes büntetés – lásd fotók.

A teljes összeg: 1184 lej

Nem az lenne a normális, hogy a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. előbb közvetlenül próbálja behajtani a magyarországi autópálya-pótdíjat, s amennyiben ez nem sikerül, csak akkor közvetetten, behajtó cég segítségével?

Az értesítés kézbevételétől számított 6 hónapon belül 579 lejt kell fizetnem

Elismerem, vétkes vagyok. A vád igaz: jogosulatlan úthasználat Magyarországon, matrica nélkül hajtottam fel az autópályára. Mit sem számít, hogy csupán néhány kilométert használtam a sima útfelületet. Mégis, soknak tűnik a közel 65 ezer forintos pótdíj, a cég illetékeit pedig teljesen indokolatlannak tartom, mert előbb a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-nek kellett volna kiküldenie az értesítést.

Voltál ilyen helyzetben?

FOTÓK – Voltál hasonló helyzetben? Német-román céggel hajtják be a magyarországi autópálya-pótdíjat!” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: VÁLASZT kaptam a magyarországi autópályás pótdíjjal kapcsolatban – Kiss Olivér blogja

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!