Nem láttak a fénytől az RMDSZ-kongresszuson


Üdvözlöm a hölgyeket
Üdvözlöm a hölgyeket

Pörgős RMDSZ-kongresszus zajlik ezekben a percekben (április 25., 16:10) a kolozsvári Diákművelődési Házban (Studház). Eljött az államfő, a kormányfő, a kormánypárti és ellenzéki pártok képviselői. Mindenki okosat mondott, a határozat-tervezeteket, az alapszabályzat-módosító indítványokat, akárcsak más esetekben,

látható többséggel

fogadták el. Bíró Rozália ülésvezető zavarba is jött, mihelyt valaki jelezte az ülésteremből: bocsánat, tartózkodás is van.

A reflektor több politikust zavart. Kelemen Hunor, az RMDSZ ügyvezető elnöke hirtelen azt mondta: Nem hoztam napszemüveget, kérem, kapacsolják le a villanyt! Meg is tették, s aztán hirtelen sötét lett. Még az alagút végén levő égőt is lekapcsolták. Aztán sokan már arra panaszkodtak, hogy nem látják az ülésteremben levőket.

Lendvai Ildikó és Markó Béla - extázis előtt
Lendvai Ildikó és Markó Béla - extázis előtt (Rohonyi D. Iván felvételei)
Voltam, vagyok, maradok
Voltam, vagyok, maradok