Kolozsvári Amatőr Póker Szövetség – KAPSZ (ha adsz)


Vajon ki borítja fel az asztalt: (Kiss Gábor [Agnus Rádió] felvétele)
Vajon ki borítja fel az asztalt? Középen én... (Kiss Gábor felvétele)
Három évvel ezelőtt, 2007-ben a CeBIT számítástechnikai világkiállításon szervezett a Webroot víruskereső cég egy nemzetközi póker versenyt. A tét: aki a nap végéig a legtöbb zsetont gyűjti össze, az egy póker szettet nyer.

Az első nap hozzá se szagoltam a dolgokhoz, az agresszív játékosok hamar felmosták velem a póker asztalt.

Második nap a középmezőnyben végeztem.

Harmadik nap bedurvultam. A monostori „cap în gură” (fejjel a szájba) módszerrel játszottam. Monitorok, plazma képernyők, profi krupié, 11-14 ellenfél. A murok végig ott volt. Izzadtam is. A nap végére valahogy sikerült összehozni a legtöbb zsetont.

Mihelyt hazajöttem össze is ültünk pókerezni. Kezdetben az újságíró kollégákkal játszottunk, majd szélesítettük a kört. A lényeg mindig az volt, és az is marad: a legfontosabb a jó hangulat, senki se távozzon keserű szájízzel. Éppen ezért szimbolikus tétben játszunk. Ha valaki nyer, akkor kijön a fogyasztás (2-3 sör) és esetleg a taxi.

Nevet is adtam a klubnak: Kolozsvári Amatőr Póker Szövetség (KAPSZ). Ha adsz, persze.

Minden csütörtökön 20 órától játszunk a Bulgakovban. A külsősöknek póker bemutatót tartunk, sokszor önkéntesen oktatunk is kezdőket.

A napokban blogbejegyzést írt rólunk Kiss Gábor, az Agnus rádió riportere, szerkesztője, Web 2.0 szakértője, mindenese.

A velem készített interjú itt hallgatható meg….

Régebb még videókat is készítettünk… Itt az első és itt a második.