A garantált fogyókúra mértéke a gyomorrontás súlyosságától függ…


Hasmenés közben hánytam…

Hozzávalók:

  • a kánikula miatt megromlott tej
  • kiadós vacsora (cukkini spahetti)
  • három sörkülönlegesség

Hatás:

  • hasmenés ipari mennyiségben, párhuzamosan hányás (ilyenben még sohasem volt részem!)
  • általános legyengülés
  • gyomorfájás
  • hányinger
  • émelygő gyomor
  • szédülés
  • általános rosszullét
  • fejfájás
  • ma délután 38.2 fokos LÁZ (Paracetamol után szerencsére lement)

Következmények:

  •  A családi orvos felhívása, 70 lejre orvosság (Smecta, Hidrasec, hidratáló porok stb.)
  • Passz az EU-tábor csapatösszerázó bulijára

Az imént beszéltem Kovács Péterrel, elvinne ő holnap reggel az EU-táborba. Volt még az enyémnél is súlyosabb gyomorrontása, pontosan tudja, mivel jár. A garantált fogyókúra mértéke a gyomorrontás súlyosságától függ: szerintem legalább 2-3 kilót fogyok. Ma csak teát ittam, orvosságokat szedtem és sós vízben főtt rizst ettem. Szerencsére Vanda és édesanyám kúrált, így kezdek helyrejönni.

Éjfélig kell döntenem, elmegyek-e vagy sem holnap reggel Péterrel az EU-táborba.

A garantált fogyókúra mértéke a gyomorrontás súlyosságától függ…” bejegyzéshez 7 hozzászólás

  1. Visszajelzés: Marosfő-Fekete rez-csúcs-Maros-forrás-Súgó barlang-Gyergyószentmiklós-Marosfő « Kiss Olivér próbálkozós blogja

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!