A Tófalvi Csabáé volt Sepsibükszádnál megtalált holttest…


tofalvi csaba4
Már nincs közöttünk…

Nem hír, hanem inkább számadás, ugyanis az ügyet a kezdetek-kezdetétől követtem, de amikor a hírportálok beszámoltak a fejleményről, akkor nem voltam az országban.

A legtöbb szakember, sőt még a magándetektívek is arra gyanakodtak, hogy a fiatalember ittas állapotban az Olt-folyóba esett. Amikor a Kovászna megyei Sepsibükszád területén oszlófélben levő holttestet találtak, akkor sajnos már kezdett egyértelművé válni, hogy Csabáról van szó.

Nem ismertem a fiatalembert, de követtem az ügyet, segédkeztem az Erdély Mentőcsoport által folytatott keresésben. Egy önkéntes alapon a keresésbe valamivel később bekapcsolódott kolozsvári magándetektívvel hónapokon keresztül folyamatosan tartottam a kapcsolatot annak érdekében, hogy információt cseréljünk, próbáljunk segíteni. Sajnos, már nem volt hogyan…

Minden valószínűséggel vizsgálat indul a halál okának felderítésére.

Isten nyugtasson, Tófalvi Csaba!

********************************************************************

Kapcsolódik:

Megtalálták Tófalvi Csaba holttestét?

Tófalvi Csaba-ügy: eredmény decemberben

********************************************************************