DOKUMENTUM – Gyógytornát írt fel a családorvosom. Nem hiszed el, mikor kell jelentkeznem!


Április elején, ugye, kivették a tavalyi kulcscsont-műtét során behelyezett lemezt és a hét csavart, s az ortopéd szakorvos tanácsára gyógytorna előjegyzését kértem a családorvosomtól, Kónya-Hamar Zsuzsától. A doki készségesen kiállította a szükséges küldő lapot a Kolozsvári Rehabilitációs Kórház balneológiai osztályhoz. Jelentkeztem is a múlt hét valamelyik napjának reggelén, pontosan fél tízkor. Én voltam a csacsi, mert nem érdeklődtem előre, milyen időintervallumokban lehet beütemezést kérni. Persze, hogy reggel kilenc és tíz óra között. No, de volt még egy lehetőség: 14 és 15 óra között.

Felbuszoztam ugyanoda, a hölgy elvette a küldő lapot és flottul, ráírta, hogy szeptember 25. Majdnem kiesett a tömés a műfogamból. Mondtam, hogy a fizio-kinetoterápiára és/vagy gyógytornára inkább most lenne szükség, négy hónap alatt, lehet, megkrepálok. Hajthatatlan maradt.

Így tehát… várok. Várom, hogy teljen az idő.

gyogytorna

DOKUMENTUM – Gyógytornát írt fel a családorvosom. Nem hiszed el, mikor kell jelentkeznem!” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. döblec

    Nyilvan az a cel , hogy ha nem akarsz Quasimodo lenni, akkor nyuljal magadhoz es tornazz penzert, azonnal.De attol meg a kotelezo egeszsegbiztositast is levonjak a keresetedbol.

    Kedvelés

  2. Ajanlanam, ha van a kozelben Iyengar joga, annak is az egeszsegugyi joga resze. Biztosan tudnak segiteni … mas joga fajtat nem ajanlok a te problemadra. Ja..es fajdalom csokkentesre en Nikken magnest hasznaltam.

    Gyors gyogyulast kivanok neked.

    Kati

    Kedvelés

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!