Ha kellek (még) :-) (minden nap lehet szavazni!)


A sokadalom hatalma

Ha már próbálkozós blog, akkor kísérletezzünk ezzel is: hadd lám, sikerül-e lemaradni az utolsó helyről az I. Erdélyi Blogversenyen.

Néhány hónappal ezelőtt érkezett egy e-mail, hogy iratkozzam fel az Erdélyi Blogtérképre. Mi a víznyomásemelő, hát megtettem. Aztán még egy: blogverseny indult. Beneveztem. S most pánikba estem: azt a túrabakancsos mázli mindenit, hát mégsem lehet az, hogy az utolsók között legyek. Ezért írok nektek.

Nem tudom, mennyire hiteles ez a verseny, ugyanis adott pillanatban a rendszergazda/tulajdonos/müdürlügü-müftülügü (valamelyik azt jelenti, hogy főnök, igazgató – törökül, emlékek Isztambulból) azt írta:

Az IP szűrést visszaállítottam, miután egy IP címről 13 szavazat jött 4 percen belül.

Egy kattintással megoldható, hogy a Húsvét közeledtével, ne essem pánikba. A verseny április 2-án zárul.

Katt-katt, kérlek!

FEJLEMÉNY1 (március 30.): Elfelejtettem írni, hogy minden nap lehet szavazni. Egyszer.