FOTÓRIPORT, VIDEÓRIPORT – Álomnapok Szmidán és Pádison londoni vendéggel, lerobbant Daciával, kalandokkal…


Csoda csodákkal…

Rég szervezem, s összejött: Amy, akit 2007 nyarán véletlenszerúen ismertem meg Kolozsváros, e elcsaltam Pádisra (szintén ekkor ismertük meg Kis Lacit, akivel azóta szoros a baráti kapcsoaltom) ismét ellátogatott Erdélybe. Persze, hogy kimentünk az álomvilágba, Pádisra. Igen, a Dacia Grand Cherokee Pathmaker Especially Limited Editionnal, amelyiknek fékrendszere – bár egy nappal azelőtt volt szakszervizben – Havasreketyén (Răchiţele) felmondta a szolgálatot. Kiballagtam vele Szmidára, szerencsére Laci megjavította. Köszönöm!

Ezen kívül voltak még élmények:

  • szerdán, augusztus 29-én este érkezés, evés-ivás-ivás,
  • csütörtökön, augusztus 30-án túra az Aragyásza-barlanghoz és azon keresztül (alacsony vízállás),
  • pénteken, augusztus 31-én Csodavár, Galbena-kő és Eszkimó-jégbarlang,
  • szombaton, szeptember 1-jén pedig kemény Galbena-szoros (köz), Flóra-rét és Glăvoi,
  • vasárnap, szeptember 2-án a Tarniţa-tó partján lazultunk, kipihentük az előző napok fáradalmait…

Ja, és volt Lindy Hop társastánc is…

De inkább meséljenek a képek és a videók… Érdemes türelmesen végignézni. Szerintem, persze…

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.