ROYAL STRAIGHT FLUSH! ROJÁLFLÖSS!


Szerintem a póker 80 százaléka pszichológia és csak 20 százaléka szerencse. Van egy mondás, amiben hiszek: a szerencse nem magyarázat arra, hogy a több százas, vagy akár ezres tömegből szinte mindig ugyanazok jutnak el az utolsó asztalig (nem összetéveszteni a vacsorával!).

2005 elején kezdtem pókerezni a Kopiernicus Kft.-nél. Dörzsöltek voltak a fiúk. Néhányszor beszálltam. Aztán a Triplejack.com ingyenes portálon kezdtem játszani, azt hiszem, megdöntöttem a visszaszállási rekordot, közel ötszáznál járok… Aztán 2007-ben nyertem egy póker szettet a CeBIT – hannoveri számítástechnikai világvásáron szervezett nemzetközi póker versenyen. Ez jelentette a KAPSZ – Kolozsvári Amatőr Póker Szövetség alapját. Azóta (szinte) minden csütörtökön játszunk a Bulgakovban.

Az első rojálflössöm (Royal Straight Flush) valamikor 2007 őszén jött. Helyszín: MIÉRT Akadémia, Biharfüred. Laura/Paula felvételt is készített, íme. Akkor még a Lido kaszinótól kapott lyukas kártyákkal játszottunk.

Biharfüred, MIÉRT Akadémia, 2007 ősze (Incze Laura felvétele)
Biharfüred, MIÉRT Akadémia, 2007 ősze (Incze Laura felvétele)

A második 2007-ben vagy 2008-ban a Bulgakov hármas termében fagyasztotta belém a vért. Tanúm rá Románszki Zsuzsa és Osváth Diána. 🙂

A harmadik tegnap este . Pikk ász és tízes a kezemben. Floppon sorom van, lejön egy… várj csak, nem így volt. De, de, sorom volt. Azt hiszem, floppon lejött egy tref király és egy dáma rombusz. Igen, ezzel volt sorom. Annyi magas lap volt az asztalon, el sem tudtam igazodni. Ekkor Laurának már fullja volt. Aztán jöttek az emelések, a végén azt vettem észre, hogy színem is van, tehát vagy Laura, vagy én emeltem 3 ezret, s showdown. Na, ha valaki pontosan emlékszik, mi történt, akkor jelezze, mert én annyira örömmámorban voltam, hogy Vanda vette észre, tulajdonképpen rojálflössöm van. A szín és a nem rojál sor mellett.

Szóval üzenet azoknak, akik tagjai a kolozsvári, erdélyi, univerzumbeli póker közösségnek: lehet, hogy bejön a rojálflöss, s észre sem veszed… 🙂 Bezzeg az év elején Póker Kid észrevette…

Bejött (Vagii Victor felvétele)
Bejött (Vagii Victor felvétele)