FOTÓRIPORT, VIDEÓ – Törd el a kulcscsontját! Én: ne! Neee!!! :)


1
Egymásnak ütköztek, mindkettőt kezelik (Saját felvétel)

Kemény sport az amerikaifutball: Zitz haverom játssza. Vasárnap séta gyanánt lementem a Babeş parkba (nekem ezzel a névvel marad), megnézni, a kolozsvári és a temesvári csapat mérkőzését.

A következő bekiabálásokat hallottam:

Rupe-i fâşu!

Rupe-i clavicula!

Cap în gură!

Utóbbira felszisszentem, ugyanis egy nappal korábban engedtek ki az ortopédia kórházból. Ők viccesnek szánták az ellenfél kulcscsontjára vonatkozó bekiabálást, én viszont komolyan ösztökéltem őket: Ne! Neeeee! 🙂

Úgy értesültem, érkeztem előtt már volt sebesülés, a mérkőzés második felében a temesváriak egyik játékosát elszállították a rohammentősök….

Világos: ez a sport nem nekem való.

************************************************************

FOTÓRIPORT – Amerikaifutball – Fölényesen győzött a Kolozsvár Crusaders (Keresztesek) a Temesvár 89ers ellen

VIDEÓ – Amerikaifutball – Fölényesen győzött a Kolozsvár Crusaders (Keresztesek) a Temesvár 89ers ellen

************************************************************