Nektek is ilyen hamar romlott el a UPC mediabox?


Kakesz minőség

Az elsőt január végén szerelték be, de csak áprilisig bírta. Az viszont csak augusztus végéig. Ennyire gyengék? Év elejétől három?

Az ügyfélszolgálat telefonos központjának munkatársára 17 percet kellett várnom. Majdnem lemerült a telefonom. Elmagyarázta, el kell mennem a legközelebbi UPC irodába, s kicserélik. Azaz nekem az ügyfélnek kell járnom az ő hibájuk miatt azzal, amire minden hónapban bérletet fizetek?

Elmentem. De csak a dobozzal. Elpanaszoltam, hogy hónapok óta nem jönnek a számlák. Egyébként ezt is jeleztem már. S csak a dobozt hoztam. Hát, kellett volna a régi doboz, a mediabox távirányítója, a kábelek. Mondom, ezt itthagyom, s a többiért jöjjenek majd el, s hozzák az újat is. Engedett. Mondta, akkor csak ezt kapom. Nem zavart.

Még a call centeres pasas mondta, ha a tévémnek van HDMI bemenetele, akkor kérjek HD mediaboxot. Kértem.

Sajnálom, nálunk nincs. Megnézhetem, mely üzletekben van.

Persze, menjek el oda, vegyem el, vigyem haza, s installáljam fel…

Mindent az ügyfélért, UPC! Köszönöm, óóó, köszönöm! 🙂

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s