Koronavírus-napló – FOTÓRIPORT – Sok helyen jártam ma a városban: fotóriportot készítettem a WebSzabadságnak. ILYEN Kolozsvár (V.)


Bevetésre várva (Saját felvétel)

Biciklivel közlekedtem,

semmit és senkit sem érintettem meg, fertőtlenítettem a kezemet, nem érintettem meg az orromat, az ajkaimat és a szememet, a munkámat végeztem, dokumentáltam, milyen Kolozsvár a szükségállapot második napján.

ILYEN. Kattins ide!

********************************

A fotókat az Amerikai Egyesült Államok külügyminisztériuma által 2003-ban felajánlott International Visitor Leadership Program elnevezésú ösztöndíj összegéből vásárolt Canon PowerShot G3 típusú digitális fényképezőgéppel készítettem…! 🙂 Oldies, but Goldies! 🙂

CIKK – Egyéni eseteken keresztül a koronavírus okozta felfordulásról, gazdasági hatásról


Merre tovább? (Saját felvétel)

Arra gondoltam:

szólaltassak meg szájsebészt, egy taxistársaság-társtulajdonost, egy pilótát, egy utazási ügynököt és egy gyógyszertárban dolgozó személyt, s próbáljak egyéni esetek prizmáján rávilágítani, milyen az új koronavírus rohamos terjedése miatt kihirdetett szükségállapot gazdasági hatása.

Az utazási ügynökség vezetőjét Burca Mercédesz kérdezte.

Itt a cikk.