Május elseje – szinte mindennel (s néhány dolog nélkül)


Sajátos kisugárzása van a Torockói-hegyeknek (A Csáklya-kő)

A hétvége talán a legérdekesebb felfedezése a Rock FM volt, amelyet a Dacia Grand Cherokee Shakopee Medawakington Dakota Sew Pathmaker (nem ám amolyan kispályás Pathfinder) ultra teljesítményű rádióján fedeztem fel. Lőjetek le, de eddig nem jött be rajta, na.

Régen, vagy talán soha nem

változott ennyit, ilyen gyorsan a május elsejei program. Visszavezetve: az volt a gond, hogy sok, túl sok volt a lehetőség, legalább öt.

Végül a Mircea-féle (ő a Román Alpin Klub kolozsvári egyetemi részlegének egyik alapembere, többször kirándultam már vele) Torockói-hegység túrát választottam. Inkább medvehagyma szedési gerilla akció volt az egynapos menet.

Szabad Európa Rádió és Fiatal&Nyughatatlan (Saját felvételek)

Nekik (két sráccal jött) csak szombat, de nekem péntek este/éjjel, ugyanis egyedül kimentem Alsógáld község határába, ahol lesátoroztam, tüzet raktam, szalonnát és krumplit sütöttem. Parázson. Egyedül. Ha nincs ki csatlakozzon, sebaj, megyek kegyedül.

A hármas csapat

szombaton reggel érkezett, kimentünk a Csáklya-kő környékére, vásároltunk falusi tejet, túrót, valóságos gasztronómiai Fiesta.

Megúsztuk az esőt: a környező dombokat viszont megáztatta.

A terv szerint szombaton

este Szindre kellett volna mennem, tavaly szeptemberben itt tartottuk az Erdély Mentőcsoport első képzését.

Csikó photo shooting

Ez is borult: Lenke szólt, hogy vasárnap a Katolikus Egyetemi Lelkészség (KEL) keretében működő tánccsoport kemény magja (atom, nukleusz) és a hozzá csatlakozó baráti/ismerősi társaság kirándulást szervez a Létai-várhoz. Ennyi kellett csupán a padlófékhez.

Esőben is kiváló a hangulat a tánccsoportosokkal

Vasárnap öt kocsival összesen 18-an

mentünk a Létai-várhoz: sütés, pia, pia, pia (mértékkel). Csodás társaság, kiváló hangulat. Még akkor is, amikor esett, s mindenféle alá menekültünk…

Nagyobb, de sokkal civilizáltabb tömegre számítottam. Egyesek irdatlan mennyiségű hulladékot hagytak maguk után. Hogy szégyen? Gyenge. Inkább az, hogy ezek a k***** k***** sz***** g****** Jetti k****** a****** k****** sz******* f********.

Ezt hagyták maguk után egyesek...