FOTÓK – Kire gondoltam, amikor kezemben volt a pisztoly és a gépfegyver?


JAN_0324a-2
Szitává lövöm! A ROMANIA polót a kétezres évek elején nyertem egy lövészeti versenyen

Kiváló hangulatban zajlott a csendőrség által az újságíróknak szervezett lövészeti verseny. Éles töltényeket használtunk. Voltak nagyon régi, régi és új kollégák is. A korábbi években többször vettük részt ilyen rendezvényen.

Szükséges is, ugyanis közvetlen kapcsolatot alakítunk ki a parancsnokokkal, szóvivővel, s ezáltal erősödik a köztünk levő kommunikációs kötelék, könnyebben jutunk információhoz annak érdekében, hogy tájékoztassuk  Szabadság nyomtatott változatának olvasóit, illetve a WebSzabadság felhasználóit. Jó, azonnal, de inkább hosszú távon felhasználható információt ugyanis ilyen közvetlen társalgások során szerez az ember, a sajtós kollégáktól ilyenkor tudjuk meg a különböző eseményeket, rendezvényeket, amelyre nem hívnak meg a közintézmények.

JAN_0292a-2
Nyugalom, visszafogott lélegzet. A lövésnek meg kell lepnie. Ha az ijedtség után ugyanolyan irányba tartod a fegyvert, akkor talált – magyarázta az egyik mesterlövész (Fotó: Horváth Zoltán –  ERKE)

No, de a lövészeti verseny is rendkívül fontos. Bár emberre és állatra képtelen lennék rálőni, szeretem használni a pisztolyt, a géppuskát, a golyószórót. Kedvencem a távcsöves puska, azt sajnos tegnap nem használhattuk.

Tegnap sajnos nem lőttem valami jól. 6 golyóval 50 pontot teljesítette. Elégtétel volt viszont, hogy a mindkét fegyverrel lőttem egy-egy tízest. Jééé.

A Szabadságban megjelent cikk ide kattintva olvasható.

A sportlövészeti “teljesítményeimet” taglaló oldalam itt.