Kalandos, peches, gumicsizmás Tusványos (HANGULATKÉPEKKEL)


IMG_9673
Zápor után, Tusványos előtt

Most éppen fotóriportot nem tudok feltölteni, mert – bár a ma reggeli/délelőtti műszaki hiba elhárítása után végre beindult a WebSzabadság – most éppen a fotókat nem tudja csatolni. Pozitív végkifejletre várva blogbejegyzéssel ütöm el az időt…

Éppen bütykölik a szakik. Tegnap lóhalálában Bálványosra, ahol a nulladik napi rendezvények zajlottak, jegyzetelés, videóinterjú, fotózás. Záporban a Grand Hotel Bálványoshoz, bőrig áztam, későre járt már, el kellett küldenem az anyagot a szerkesztőségnek, csurom vizes nadrágom és ingem miatt alig akartak beengedni a bárba, hogy a gépet konnektorhoz csatlakoztassam, s dolgozhassak. Ki kellett húznom egy hangfalat, hogy áramot kaphassak… Akkor vettem észre, hogy nagyon sötét a hely, nemigen látom a kisgép miniatűr billentyűzetét. Vajon a kor? 🙂

A recepcióval szembeni asztalhoz mentem, az ügyeletes hölgynek jeleztem, hogy sajnos egyik wi-fi sem működik, erre kábelt vett elő, de a falban nem volt hálózati csatlakozó. Próbáltam a kicsi gépre felinstallálni a mobilnetet, sikerült is, de a kütyü valami miatt képtelen volt adatátvitelt megvalósítani. Akkor a vendégek számára fenntartott gépet ajánlotta, azon, s csak azon nem működött az internetkapcsolat. Megsajnált. Odaengedett a recepciós szolgálati géphez, onnan sikerült dolgoznom. Még a Sántha Attilával készített videóinterjút is sikerült feltöltenem. KÖSZÖNÖM NAGYON SZÉPEN, KRISZTINA!

Remélem, ezután véget ér a malőrsorozat… Hatalmas szerencse, hogy hoztam gumicsizmát. A képekből kiderül, miért… 🙂

A Szabadság hírportálra feltöltött fotóriport ide kattintva tekinthető meg.

Kalandos, peches, gumicsizmás Tusványos (HANGULATKÉPEKKEL)” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: MI JÖHET MÉG? Víz csak az égből és az Oltban. Nincs H2O Tusnádfürdőn… | Kiss Olivér blogja

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!