Tusványos – kellemes élmények és meglepetések tárháza


Együtt. Egymásért (Saját felvétel)
Együtt. Egymásért (Saját felvétel)

Szinte kizárólag kellemes meglepetések értek a Tusnádfürdőn sorra kerülő Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor ideje alatt.  Persze itt is megvolt az, hogy :

1. Nem működött hol a mobil internet, hol a wireless, hol a sima net a sajtószobában. Mégis az utóbbiban volt a legstabilabb és legjobb a netkapcsolat.

2. Az Asus Eee PC nem ismerte fel a mobil internet kütyüt.

3. stb.

4. stb., etc.

A legkellemesebb élményt az EDDA koncert (hatalmas buli, kiváló hangulat, Pataki Attila mindent beleadott), illetve szállásokat intéző haverem, Kovács Gábor rendkívül pozitív és segítőkész hozzáállása jelentette.

Ugyanakkor a sajtószoba mindenese (technikus, internet varázsló codec szerző, driver letöltő), Okos Zsolt is kitett magáért. Mihelyt valamilyen gond jelentkezett, azonnal a sajtószobában volt, intézkedett, érdeklődött mindenki esetleges gondja felől, pro aktív módon kezelte a felmerülő kéréseket. Mihelyt megkértem valamire, azonnal intézkedett, a lehető legjobb körülményeket biztosította a sajtósok számára.

Rendkívül kellemes meglepetés, mert rendszerint a műszakisok türelmetlenek, unják, nincs kedvük és pancsernek tekintik a mezeibb felhasználókat.

Több más kellemes meglepetés is volt, de az már szakmai titok… 🙂

Tusványos – kellemes élmények és meglepetések tárháza” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Potozky Lászlo

    Most láttam, ártatlan kis bejegyzésemre felfigyeltetek. Székelyföld az Székelyföld: ezt úgy értettem, hogy egyszerűen jó hely, talán a legnyugodtabb, legtisztább (és itt nem térek ki, milyen tisztaság, mindenki értsen, amit akar) szigetecskéje Erdélynek. Büszke vagyok, hogy odavalósi vagyok.

    Kedvelés

Ha egyetértesz, azért, ha nem, akkor pedig azért... SZÓLJ HOZZÁ!